2012-05-23 10:44:23

Kommentarer till: Flera landslagsspelare på väg att byta klubb

Dear friends! We’d like to propose you an accommodation in Kiev during the EURO 2012. A campground will be organized for 50-100 people. From 15 to 30 euro per night. A transfer from camp to the Olympiyskiy Stadium will take nearly 25 minutes. For further information, please contact yuradice@ukr.net. Yuriy

2012-05-23 10:42:22

Kommentarer till: Kristoffersson: Ett perfekt steg för Olsson

Dear friends! We’d like to propose you an accommodation in Kiev during the EURO 2012. A campground will be organized for 50-100 people. From 15 to 30 euro per night. A transfer from camp to the Olympiyskiy Stadium will take nearly 25 minutes. For further information, please contact yuradice@ukr.net. Yuriy

West Bromwich

Livenyheter från Sveriges största nyhetskällor

Tipsa en kompis

Saturday 15 December

Berg: Han är inte en som bara snackar

Till sommaren går Marcus Bergs kontrakt med Al Ain ut.Nu hyllar anfallaren IFK Göteborgs sportchef Jonas Olsson.–När jag flyttar hem vill jag ha folk i klubben som man har en relation till och litar på, säger 32-åringen till Aftonbladet.

Tipsa en kompis

Friday 14 December

IFK Göteborgs besked: Flyttar upp FEM spelare

IFK Göteborg flyttar upp hela fem spelar i A-laget.Två får A-lagskontrakt, tre får lärlingsavtal.–Vi har en kull underifrån som gjort väldigt bra ifrån si, säger sportchefen Jonas Olsson.

Tipsa en kompis

Friday 14 December

IFK Göteborgs svar: Han är INTE aktuell

IFK Göteborg är på jakt efter en ersättare till Emil Salomonsson, 29.Men det blir inte Gefles Piotr Johansson, 23.–Han har varit ett av spåren, men är det inte längre, säger sportchefen Jonas Olsson.

Tipsa en kompis

Friday 14 December

Trotjänaren lämnar IFK Göteborg gratis

GÖTEBORG. Han är en av IFK Göteborgs största trotjänare.Nu flyttar Emil Salomonsson, 29, vidare efter sina åtta år i Blåvitt.Högerbacken blir därmed nästa spelare att lämna utan att klubben får betalt.– Det är bara att önska honom lycka till, säger Blåvitts sportchef Jonas Olsson.

Tipsa en kompis

Friday 14 December

Svaret: ”Jag blev inte alls överkörd”

Tillbaka till 4-4-2 och ett rakare spel – det gav IFK Göteborg nytt allsvenskt kontrakt.Nu svarar Blåvitts tränare Poya Asbaghi på hur han upplevde situationen när klubben tog in trotjänarna Jonas Olsson, Hjalmar Jonsson och Hannes Stiller för att ta sig ur krisen.– Jag blev inte alls överkörd, säger han i podcasten 3-5-2.

Tipsa en kompis

Tuesday 11 December

Blåvitts alternativ i jakten på sportchef

GÖTEBORG. Jonas Olsson är alltjämt huvudspåret – men IFK Göteborg sonderar samtidigt terrängen utomlands efter en ny sportchef.Klubben tittar brett för att hitta en lämplig efterträdare till Mats Gren.En av kandidaterna finns i Danmark – en annan i Norge, enligt GT:s uppgifter.– Det är en internationell verksamhet vi bedriver, säger IFK Göteborgs klubbdirektör Max Markusson.

Tipsa en kompis

Monday 3 December

Avslöjar Klopps lögn (?) direkt efter slutsignalen

Jürgen Klopp firade vilt på planen efter Liverpools sena avgörande.– Hade jag varit Everton-spelare hade jag sparkat ner honom, sa Viasat-experten Jonas Olsson efteråt.Tysken själv hävdade att han sagt något direkt efter slutsignalen - men det verkar inte ha varit sanningen.

Tipsa en kompis

Saturday 17 November

Bekäftar intresse för Joel Allansson

Joel Allansson, 26, sitter på utgående kontrakt och är på väg att lämna Randers.Hans gamla klubb IFK Göteborg följer mittfältarens situation.–Joel är ett av namnen vi har diskuterat och vi känner ju till honom sedan innan, säger sportchefen Jonas Olsson till Fotbollskanalen.